Eigen natuursteenzagerij Producten – tot op de mm – op maat Altijd korting bij grotere bestellingen Klanten waarderen ons met een 9/10
  • Lorem ipsum

FAQ

Annuleren, wijzigen & retourneren
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Binnen 24 uur kunnen wij uw bestelling annuleren. Stuur hiervoor een email naar [email protected] (met uw ordernummer). Hierna is uw bestelling definitief in gang gezet.

De uitgangspositie van onze "24-uurs termijn" is dat annuleren niet meer mogelijk is wanneer uw bestelling “in productie” is. Nu is het niet zo dat uw bestelling altijd direct na 24 uur in productie gaat. Mocht u toch willen annuleren en is de 24 uurs limiet reeds verstreken? Neem dan direct even telefonisch contact met ons op, wij kunnen real-time de status van uw bestelling nakijken. Is er nog niet gestart met productie, dan is annuleren geen enkel probleem.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen / aanpassen?

Binnen 24 uur kunnen wij uw bestelling annuleren. Stuur hiervoor een email naar [email protected] (met uw ordernummer). Hierna is uw bestelling definitief in gang gezet.

De uitgangspositie van onze "24-uurs termijn" is dat wijzigingen / aanpassingen niet meer mogelijk is wanneer uw bestelling “in productie” is. Nu is het niet zo dat uw bestelling altijd direct na 24 uur in productie gaat. Mocht u onverhoopt toch nog iets willen wijzigen en is de 24 uurs limiet reeds verstreken? Neem dan direct even telefonisch contact met ons op, wij kunnen real-time de status van uw bestelling nakijken. Is er nog niet gestart met productie, dan is dit geen enkel probleem.

Ook wanneer het productieproces gestart is zijn eventuele wijzigingen nog mogelijk. Zo is het kleiner maken bijv. vaak geen probleem (groter maken wordt al lastiger natuurlijk..). Zijn de door u gewenste wijzigingen nog mogelijk, dan werken wij een prijsvoorstel uitwerken voor eventuele wijzigingen.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Houdt er rekening mee dat praktisch al onze producten volledig op maat - op basis van uw wensen - op bestelling geproduceerd worden. In dit geval is er dus geen sprake van de mogelijkheid tot retourneren. Voor al onze "standaard" producten is de standaard regel- en wetgeving m.b.t. retourneren van toepassing. meer informatie daarover vindt u hier: Retourneren >>.

Levering, bezorgen & afhalen
Leveren jullie ook op de Waddeneilanden?

Levering op de Waddeneilanden is mogelijk. Wel gelden voor levering naar de Waddeneilanden afwijkende tarieven in de vorm van een extra toeslag. Voor de actuele tarieven kunt u contact met ons opnemen. in het geval uw aflever adres de Waddeneilanden betreft, neemt een van onze medewerkers contact met u op. Pas nadat u goedkeuring geeft op de extra toeslag wordt uw bestelling in behandeling genomen.

Wat zijn de verzendkosten?

Bekijk voor de actuele verzendkosten onze verzendkosten pagina. Deze vindt u hier: Verzendkosten >>.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertermijn is product afhankelijk en wordt vermeld op de product detailpagina. Houdt in het geval van meerdere producten - met afwijkende levertermijnen - altijd rekening met de langste levertermijn.

Hoe en wanneer wordt ik geïnformeerd over de leverdatum?

Nadat u een bestelling heeft geplaatst, wordt u via e-mail geïnformeerd over de verwachte leveringsdatum. Normaal gesproken wordt dit gedaan wanneer uw bestelling (grotendeels) geproduceerd is. Dit zal in de meeste gevallen enkele dagen voor het verstrijken van de levertermijn gebeuren, zodat wij u gericht kunnen informeren. Uiterlijk 48 uur voor verzending krijgt u een mail! Mocht de levertijd onverhoopt niet gehaald worden, nemen wij zsm contact met u op en wordt u gericht informeert m.b.t. levertijd (via mail).

LET OP: Indien deze datum u niet past, heeft u 24 uur om dit aan te geven, graag per e-mail (schriftelijk) als reactie op onze e-mail. Hierbij zal uw levering uit de planning gehaald worden.

Op welke dag krijg ik geleverd?

U wordt door ons geïnformeerd over de leveringsdatum. Wij leveren op ma t/m zaterdag vanaf 07.30 tot 20.00, uitzonderingen daargelaten.

De leverdatum past mij niet, kan ik zelf de leverdatum kiezen?

Wij plannen uw route in en nemen vervolgens contact met u op, waarbij we u informeren over de verwachte leverdatum. Indien deze datum u niet past, heeft u 24 uur om dit aan te geven, graag per e-mail (schriftelijk) als reactie op onze e-mail. Hierbij zal uw levering uit de planning gehaald worden. Binnen onze planning hanteren wij vaste (veelal wekelijkse) routes. Indien de door ons aangegeven leverdatum u niet past, wordt u automatisch ingepland voor de volgende route, veelal 1 week later. Hiervan ontvangt u een nieuw datum / tijdstip indicatie voorstel (per e-mail). 

Hoe laat krijg ik geleverd (en krijg ik van tevoren een indicatie)?

In de mail met de leveringsdatum wordt - in de meeste gevallen - ook een dagdeel aangegeven, van 08.00 tot 13.00 en van 12.00 tot 18.00) waarin de levering plaats zal vinden. Indien dit niet aangegeven is, kunt u op de dag van levering vanaf 09.00 telefonisch contact met ons opnemen (tel. nr. +31 (0)85 1301 283). Wij kunnen u vervolgens een gericht tijdspanne geven (minimaal een dagdeel) waarin de levering (naar verwachting) plaats zal vinden.

Kan ik gebeld worden voor levering?

Standaard wordt er niet gebeld. Wenst u gebeld te worden, geef dit dan duidelijk aan als reactie op de e-mail met de levertermijn en dan zullen wij hier rekening mee houden. In dit geval zullen circa 30 - 60 minuten voor levering telefonisch contact met u opnemen, om een seintje te geven dat wij "eraan komen".

Ik ben niet thuis, kan de levering doorgaan?

OPTIE 1: U geeft van te voren aan dat u niet thuis bent:
Het is mogelijk om uw bestelling te bezorgen indien u niet thuis bent. Bij voorkeur weten wij dit van te voren, zodat het mogelijk is om in samenspraak met u alvast af te spreken wat de werkwijze is. Hierbij kunt u uiteraard een voorkeursplek aangeven. In veel gevallen is het ook mogelijk om uw bestelling af te leveren bij bijv. de buren, echter is dit wel afhankelijk van uw specifieke bestelling. Vraag gerust naar de mogelijkheden! Uiteindelijk zal de chauffeur - zo veel mogelijk rekening houdende met uw wensen - op eigen inzicht de beste plek kiezen om uw bestelling te plaatsen. Wij verzoeken om uw bestelling binnen 1 werkdag te controleren en eventuele opmerkingen tijdig aan te leveren per e-mail.

OPTIE 2: Wij staan voor een dichte deur.
In het geval u niet thuis bent zullen wij - in de meeste gevallen (indien mogelijk) uw bestelling gewoon bezorgen. In dit geval zullen wij proberen om nog telefonisch contact met u op te nemen. Hierbij zal de chauffeur op eigen inzicht de beste plek kiezen om uw bestelling te plaatsen. Wij verzoeken om uw bestelling binnen 1 werkdag te controleren en eventuele opmerkingen tijdig aan te leveren per e-mail.

LET OP: Mocht het niet mogelijk zijn om uw bestelling veilig te plaatsen, nemen wij de bestelling mee terug en wordt er contact met u opgenomen voor een nieuwe bezorgdatum. In dit geval zullen de verzendkosten nogmaals in rekening worden gebracht

Hoe en waarmee wordt mijn bestelling geleverd?

Uw bestelling wordt geleverd met een vrachtwagen (van ongeveer 18 meter lang) of een (grote) bestelbus. Dit is vooral afhankelijk van uw bestelling, waarbij wij vrachtwagen transport met name bij grote(re) afmetingen en grote(re) hoeveelheden inzetten.

Waar wordt mijn bestelling bezorgd?

LET OP: Onderstaande is met name van toepassing voor de zwaardere & grotere producten en grotere hoeveelheden. Kleinere producten & bestellingen worden met een grote bestelbus geleverd. 

De uitgangspositie van onze transporteur is altijd om uw bestelling zo dicht mogelijk bij het aangegeven adres te bezorgen. Aangezien uw bestelling veelal op pallets geleverd wordt, die eventueel gelost worden met een kooiaap of palletwagen, bepaalt de transporteur per specifieke situatie tot in hoeverre dit mogelijk is. De specifieke situatie en het te berijden terrein is hierbij bepalend. Levering vindt altijd plaats op de begane grond.

Kan overal geleverd worden?

LET OP: Onderstaande is met name van toepassing voor de zwaardere & grotere producten en grotere hoeveelheden. Kleinere producten & bestellingen worden met een grote bestelbus geleverd. 

Het door u ingevoerde afleveradres dient bereikbaar te zijn voor een vrachtwagen (van ong. 18 meter lang). Mocht het door u ingevoerde afleveradres niet / lastig bereikbaar te zijn met een vrachtwagen, verzoeken wij om dit tijdens of direct na uw online bestelling (binnen 1 werkdag na uw bestelling) te melden. Dan kunnen we samen tot een geschikte oplossing komen.

In het geval het door u gewenste afleveradres niet of lastig bereikbaar is voor een vrachtwagen, wordt in samenspraak een afwijkend afleveradres gekozen waar uw online bestelling gelost wordt. Uiteraard zo dicht mogelijk bij de gewenste uiteindelijke bestemming. Daarnaast leveren wij altijd op de begane grond.

LET OP: Blijkt tijdens levering dat het afleveradres niet te bereiken is voor een vrachtwagen, zullen wij per direct telefonisch contact opnemen om een alternatief te bespreken. Geeft deze oproep geen gehoor en/of kan er geen passend alternatief gevonden worden, zal uw online bestelling niet afgeleverd worden en zijn de kosten voor een tweede verzending voor rekening van de koper. 

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

Uw bestelling wordt niet verpakt. Nadat uw product op maat vervaardigd is wordt het product gecontroleerd en klaargezet voor klein transport (bus) of pallet-transport. Wij werken op een dusdanige wijze dat verpakking niet nodig is c.q. geen toevoeging biedt met het oog op het voorkomen van (breuk)schade. Daarnaast is het van groot belang dat u ons op korte termijn op de hoogte brengt van eventuele beschadigingen, dit is bij een onverpakt product natuurlijk een stuk eenvoudiger! In het geval van composiet is er wel altijd sprake van een beschermfolie op de primaire zichtzijde.

Wordt mijn bestelling altijd in 1x geleverd?

U kunt ervan uitgaan dat uw bestelling in 1x geleverd wordt. Is er sprake van een uitzondering waarbij wij het op een andere wijze willen inrichten, zullen wij u hierover informeren. Dit zal altijd in gezamenlijk overleg gebeuren.

Kan ik de bestelling volgen (track & trace)

Wij werken niet met een track & trace systeem. U wordt door ons geïnformeerd over de specifieke leverdatum, u kunt op de dag van levering bellen voor een tijdsvak indicatie en wij kunnen u 30 - 60 minuten voor levering telefonisch informeren dat wij eraan komen. 

Kan mijn bestelling niet door een pakketdienst bezorgd worden?

Wij werken niet met pakketdiensten wegens de extreem grote kans op breukschade van onze producten. Natuursteen & composiet is – ook in relatief kleine afmetingen – zeer breekbaar, ook al verpakken wij het enorm goed. De kans op schade is simpelweg te groot, vandaar dat wij ervoor kiezen om onze producten – onverpakt – op de huidige wijze te bezorgen.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja dat is mogelijk. U kunt tijdens het afronden van uw bestelling kiezen voor de verzendmethode "afhalen" (gratis).

Waar en wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?

Afhalen is mogelijk in Venlo op het volgende adres: 5928 NV, Parlevinkerweg 34 Venlo, Nederland.

Nadat u een bestelling heeft geplaatst, wordt er via e-mail contact met u opgenomen om een afhaalmoment in te plannen. Normaal gesproken wordt dit gedaan wanneer uw bestelling (grotendeels) geproduceerd is. Dit zal in de meeste gevallen enkele dagen voor het verstrijken van de levertermijn gebeuren, zodat wij u gericht kunnen informeren. De afhaalmomenten zijn (nationale feestdagen uitgezonderd) donderdag van 13.00 tot 17.00 en vrijdag van 09.00 tot 13.00.

Bij afhalen: Hoe staat mijn bestelling klaar?

Uw bestelling staat in losse producten & onverpakt voor u klaar. Wij adviseren altijd om wat karton & dekens mee te nemen, zodat u alles goed en stevig kunt verpakken & veilig mee kunt nemen zonder transportschade. Houd er rekening mee dat u tijdens het afhalen al goed controleert op eventuele beschadigingen.

Contactgegevens

NATUURSTEENvakman is onderdeel van
Roca Online B.V.
KvK: 75218453
BTW: 860192052B01

Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden