Klachtenafhandeling
Het streven van NATUURSTEENvakman is een 100% tevredenheidsscore. Wij zullen uw klacht dan ook altijd serieus nemen en tevens snel en gericht actie ondernemen.
Voor het indienen van een klacht kunt u per e-mail contact met ons opnemen. Wij verzoeken u hierbij om - naast de klacht zelf - minimaal de volgende zaken in deze e-mail te benoemen: Uw (contact)gegevens + uw ordernummer. In het geval van een defect of schade, verzoeken wij u tevens om een digitale foto hiervan aan te leveren. Voeg deze afbeelding(en) als bijlage toe aan de e-mail.
Na ontvangst van een klachtenformulier neemt een medewerker van NATUURSTEENvakman.be binnen 2 werkdagen contact met u op.
Contactgegevens:
NATUURSTEENvakman.nl
Parlevinkerweg 34
5928 NV, Venlo
E-mail. [email protected]
Tel. +31 (0)85 0049 696
Klacht melden bij het Europees ODR platform.
We raden u aan om een eventuele klacht altijd eerst bij ons kenbaar te maken. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.